fredag 18 september 2009

Styx växer och frodas.

Ja här växer valpen så det knakar, just nu ligger parveln på golvet bredvid och käkar tuggknut, Molgan sover i bädden bredvid nu när han får va ifred...han sa nyss åt Styx att en tass i min bädd och du åker ut! hehe ja han uppfostrar lite också :p

Igår var jag till klubben för lite social träning, men vi passade på att va med på platsliggningen, vadå kan inte era 12 v valpar det?! han låg i 3 min med dold förare hihi...nä han satt bredvid alla som låg och jag stog framför och tränade kontakt :) men det gick fint ju...man måste ju börja någongång.

Allt går fint och det känns bara bra det här...känns så härligt ju.

Ja i morgon smäller det vid Jägra bystuga, då är det valltävling i dagarna två...Lisa är skitnervös och det har hon all rätt att vara, det är ju hon som fixar och donar eftersom det är hon som är tävlingskommité, men allt flyter på och verkar klaffa till i morgon, hon var ju även med på radio Dalarna idag och vart intervjuad om tävlingen, hehe kul att höra.

Men vi får väl rapportera hur det går, hon ska ju själv tävla båda dagarna.

Gänget i Malung

1 kommentar:

  1. Jag hörde Lisa på radion i går. Hoppas tävlingen gått bra.
    Vi har ju haft Skogadag idag med en massa uppvisningar och "prova på". Skorpan fick prova på agility. Hon var som klippt och skuren för det. Synd att man inte kan säga detsamma om hennes matte ;-))
    Ha dé!

    SvaraRadera