fredag 26 mars 2010

Ja nu sitter jag här.

Äntligen opererad i foten! så nu ska jag väl försöka fördriva dagarna på något vis.

Operationen gick iaf bra och vart lyckad, nu väntar det 3 - 4 månader i gips och gå på kryckor.
Så det blir lätta hundövningar för min del, träna in apportering och så inomhus, och lite sånt.
finns nog mycket man kan göra, är nog bara fantasin som sätter gränser, bara man kommer in i vardagen med kryckor så är det nog mycket som går att göra.

Men på dagarna är stickan med Lisa på hennes jobb, så jag får roa mig med att sitta vid datorn, kolla på tv, och sen kommer min syster upp från stockholm i påsk med mitt tv-spel som jag köpt via pantbanken.se, jag vann en auktion där på ett x-box 360, syrran var och löste ut det så jag slapp frakten och dom ska ju ändå upp till sälen i påsk, så det passade ju bra.

Sen har jag tänkt att jag ska bygga om hemsidan och uppdatera lite mer nu när tiden finns!
Kanske blogga lite mer :)

Vi får se vad som händer.

/Henke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar