tisdag 13 april 2010

2 år idag! tiden går fort.

Ja idag är det två år sen den tragiska incidenten som hände mig och sökgänget i Tjärnanskogen under en sökträning.
Min Nelson fick nå fling i huvet och flög på mig under ett påvis, usch ja men han fick somna in samma dag.

Tror varken jag eller mina kära träningskompisar från Hedemora kommer glömma den händelsen, jag kommer alltid bli påmind av bettmärkena jag har på benet, samt att det var samma vecka som det vart allvar mellan mig och Lisa =) så den veckan var både förfärlig och superhärlig!

Ja idag har vi vart på en långtur i Dalarna, vi började våran resa med att åka till Mora och polisstationen för att införskaffa ett Pass till mig så vi kan åka till kreta i slutet av augusti =) sen for vi vidare till Falun och ortopeden där dom tog stygnen 16 st totalt, samt att jag fick nytt gips, sen for vi till Lisas kompis och åt lunch, efter det en tripp till Borlänge, där hälsade vi på Sanna och Lars på Silja Zoo så dom fick träffa Styx.
Sen vart det ett besök på biltema och köpte en ljuddämpare åt Lisas bil, och ett besök på kupolen han vi med också innan vi for hemmåt.

Väl hemma tog Lisa en joggingtur med jyckarna så dom fick springa av sig efter en hel dag i bilen.

Nå mer vete sjutton om vi hinner med idag!

Jo äta lite innan det är dags för lopplådan.

1 kommentar:

  1. Ja, jösses är det TVÅ år sen, attan vad tiden går fort. Jag pratade med en rottisägare om olyckan i skogen, det måste ha varit just på 2-årsdagen fast jag inte tänkte på det då. Ja, en sån sak glömmer man aldrig.
    Vilken "lyx" att få gå hemma nästan hela sommaren. Hoppas verkligen att foten ska vara bra sen, så du blir "terränggående" igen.
    Styx ser jättesöt ut på din startsida.
    Nästa gång det blir långresa, så är du välkommen hit!
    Nu börjar det dra ihop sig för hundaktiviteter igen efter denna gräsligt långa vinter.
    Jag startar en valpkurs i Skoga om ett par veckor, appellplanen behöver mycket tid än för upptorkning.
    Kram på er alla!
    Kicki

    SvaraRadera