onsdag 21 april 2010

Min dag idag!

Ja så har man blivit ytterligare ett år äldre! hela 34 år!

Vaknade i morse och klev upp, i köket på bordet stog ett värmeljus och brann i en lyckta, framför låg en lapp med en härlig morgonhälsning från Lisa, samt en anvisning om att göra som det stog på lappen, och nästa lapp jag hittade på nästa ställe tills jag kom till ena presenten! en bok av Johan Theorin, en ny favo författare. Fick hans senaste som är precis utkommen.
I den presenten låg en ny lapp som ledde till en ny lapp som ledde till en ny som ledde mig till skåpet med köksgrejer...där låg nästa present, en planoask med massa olika flugor!...så nu ska det flugfiskas bara jag är på benen =)

Hon är påhittig min kära, och inte nog med det, när hon kommer hem har hon en fin bukett med rosor till mig! mmm vad jag älskar henne!



Fin bukett! och nya boken.
Lite flugor!
Lite mer flugor =)

Tack Lisa för denna dag ;)

Så min dag har varit jättebra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar