söndag 18 april 2010

Våran 2 års dag!

Idag är det våran dag! Lisa min underbara, jag älskar dig! men det vet du redan hoppas jag =)
Till dig min kärlek!

Helgen har varit händelserik, jag har vart på mentalkurs och fått intyg för genomförd M1:a
och ser fram mot M2:an i maj, för att bli B figurant i MH.
En intressant och lärorik kurs har det varit iaf och mycket diskutioner och delade erfarenheter.

Lisa har vart på vallupptakt i Rättvik idag och jag har fått varit hemma, kände att min fot fick nog igår av att vara ute hela dagen, även fast mina underbara klubbkamrater hjälpte mig med att frakta stol ut i skogen och hämtade kaffe och mat när det var dax för sånt, men jag bli väl skyldig förstår jag =) dom mumlade något om att vi ska ju bygga en MH bana hmmm när Henrik kan gå. hehe det blir nog bra.

Idag så har min dag inte varit så händelserik, jag tränad Styx lite samt att vi var ute en stund och han fick latja och dona.
Jag hade en sån där dag utan inspiration idag.

Henke

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar