lördag 10 april 2010

Lugna lördagen!

Japp i morse vid 6 tiden ringde klockradion...Lisa skulle upp. Hon, svärgubben och några fler skulle iväg och angla, jag stannade hemma jag och sov några timmar till innan jag vart väckt av ett sms, eller snarare ett mms på en äckelgädda! jag gillar inte gädda! då var dags att slita sig från den sköna sängen och dra på en balja kaffe.

Ja ensam vart jag under förmiddagen för hundarna fick följa med Lisa ut på turen och rusa av sig lite energi, jag är glad att jag har Lisa som tar hand om min jycke nu när jag är en liten invalid på kryckor, men nu så har jag jyckarna hemma och Lisa har åkt på dop, som jag kände att jag kunde stå över, känner inte dom så bra så jag tyckte det kvitta om jag följde med.

Så jag och stickan har kört kontakt med klicker, och börjat att presenterat apporten vilken han tände på direkt, han sträcker sig fram och är på gång, små steg tar vi! jag följer texten som jag talade om i förra inlägget och det är intressant och roligt, styx bara ber om mer arbete, så nog är han på iaf =)
Det är Molgan med, för han hör klickern och vill gärna visa vad han kan med och få en gobit =)

Jag har ju glömt att tala om att svärgubbens stövarehane Keimo vart pappa till 7 valpar den 31/3, 6 tikar och 1 hane vart det, så ni får gå in på hans sida och kika på söta valpar under fliken valpar! www.jonnylindholm.se/valpar.html

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar